środa, 10 października 2018

Ascendor PLK na Uniwersytecie Zielonogórskim

Są takie projekty, które człowiek zapomina już następnego dnia. Ten jednak zapadł mi w pamięć na długo. Platforma schodowa Ascendor PLK8 na Uniwersytecie Zielonogórskim w ilości 3 sztuk.

Ten projekt był wyjątkowy ponieważ jego realizacja była wyjątkowa W tym wypadku firma budowlana, która realizowała ten projekt miała bardzo krótki czas w kontrakcie. Żaden producent w Europie nie był wstanie zmieścić się w terminie. Firmie mimo zrobienia wszystkich prac budowlanych w terminie groziły poważne kary za nie dostarczenie platform schodowych.

W takich sytuacjach mój sposób pracy sprawdził się w 100%. Zamawiający rano przesłał zapytanie. Do godziny 12 otrzymał oferty. Do 15 mieliśmy jej akceptacje. Tego samego dnia po przejechaniu 450 km byłem w Zielonej górze. Następnego dnia przystąpiłem do mierzenia 3 klatek schodowych. Koło godziny 12 mierzenie dobiegło końca. Pomiary przesłałem do fabryki. Firma Ascendor przesłała projekty do godziny 15. W miedzy czasie Zamawiający podpisał umowę oraz wpłacił zaliczkę. Do 17 projekty zostały sprawdzone i zaakceptowane przez zamawiającego. Jeszcze tego samego dnia trafiły do fabryki.

I teraz najlepsze po 8 dniach!!! Tak dokładnie odebrałem osobiście platformy z Fabryki w Austrii i dostarczyłem je na budowę. Zostały zamontowane w 1 dzień. Chwile potem były największe targi dźwigowe na świecie gdzie jak zawsze spotykamy się z dostawcami z całego świata. Wszyscy zgodnie potwierdzili, że jest to rekord świata i nikt długo nie zdoła pobić naszego rekordu.

Zapraszamy do kontaktu: Bartłomiej Pawlikowski 501 555 001
https://www.windadodomu.pl/windy-domowe/ascendor-quattroporte



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz