czwartek, 4 października 2018

Platforma schodowa Ascendor PLG7

Wyzwanie montaż 6 platform w 2 dni.

Człowiek stawia sobie w życiu poprzeczki. Moją było zamontować 6 platform w 2 dni.
Ten cel został zrealizowany. Wymagał odpowiedniego przygotowania i organizacji. Jednak udało się to zrobić.

Pierwszym problemem było jak przetransportować szybko i tanio tyle urządzeń. W miedzy czasie doszły jeszcze dwa projekty czyli w sumie 8 platform schodowych. Pomocny okazał się transport dedykowany w postaci busików. Jednak mają one ograniczenie w ładowności do 400 kg.
Gdyby transportować w skrzyniach dostawcy gdzie jeden set waży 250 kg, to okazało by się, że potrzeba 8 bus, no może 4 busów. Stosując transport drobnicowy to koszty były by wysokie oraz windy były by przeładowywane wielokrotnie i taki transport z Austrii do Olsztyna trwał by z 5 do 8 dni.
Rozwiązałem to wszystko w ten sposób, że do transportu 6 platform zastosowałem specjalnie wg własnego pomysłu zaprojektowane i wykonane wózki transportowe. A ponieważ montaż dwóch pozostałych platform był w Krakowie i Warszawie. Uznałem, że chce być przy załadunku i zabrałem pozostałe dwie sztuki ze sobą. I tak windy zostały załadowane w czwartek do 10 rano. Dało mi możliwość dostarczyć pierwszą platformę schodową do Krakowa oraz następną tego samego dnia do Warszawy. Wieczorem byłem Olsztynie, gdzie w Sobotę rozpoczął się montaż 6 platform. Logistycznie zostało to rozwiązanie uważam fantastycznie. Gdy tak na prawdę 8 platform zostało zamontowanych w 2 dni w 3 lokalizacjach.

Montaż platform poszedł już bez kłopotu. Pogoda dopisała. Duża ulewa i miękki grunt na pewno bym nam skomplikował transport urządzeń na budowie.

Zapraszam do obejrzenia filmu z tej szaleńczej podróży.
W razie pytań zawsze jestem do Państwa dyspozycji:

https://www.windadodomu.pl/kontakt

 0048 501 555 001


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz