środa, 6 maja 2020

Dostępność plus i pierwsza winda w Polsce od Shiro LIft

Długo nic nie pisałem ponieważ nastąpiło dużo zmian w moim życiu. Dorosłem lub wydoroślałem. Co w dosłownym tłumaczeniu dojrzałem aby zacząć się zajmować tym o czym zawsze marzyłem czyli prawdziwymi projektami czyli windami, dla szerszego grona osób.

Muszę się pochwalić, że na debiut zrealizowałem to co wiele firm dźwigowych z wieloletnim doświadczeniem nie było wstanie zrobić. A ja tego dokonałem. Proces jest na prawdę złożony i gdy w przeszłości zajmowałem się sprzedażą krzesełek schodowych, które można w jeden dzień sprzedać i zamontować. Tak proces likwidacji barier na tym poziomie trwa cały rok.

Zapraszam na stronę https://www.windadodomu.pl/blog/bgk-do-realizacji-wind-do-domu

To na prawdę nie samowite. Jeśli ktoś za Państwa potrzebuje pomocy jak zrobić windę w bloku. Proszę pisać lub dzwonić pod numer: 501 555 001 odpowiem na wszystkie pytania.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz