wtorek, 25 września 2018

Zaskoczenie


To jest dla mnie bardzo dużym zaskoczeniem, że piszę bloga. Zawsze uważałem, że jest to jak pamiętnik. Ludzie piszą aby spisać swoje wspomnienia i aby je lepiej pamiętać w przyszłości ponieważ pamięć jest zawodna.

Ja rozpoczynam pisać bloga o części mojego życia, która stała się pasją, a była sposobem na zarabianie pieniędzy i utrzymaniem rodziny.

Coraz częściej w spotkaniu z osobami, które obdarzyły mnie zaufaniem i dokonały zakupu produktów, które oferowałem. I tak na prawdę ich namowom powstaje ten blog. Osoby te uświadomiły mnie jak trudno w Polsce kupić windę w sposób bezpieczny. Zupełnie nie zdawałem sobie sprawę z tego. Jestem ja oraz inne firmy konkurencyjne. Klient ma możliwości wyboru miedzy produktami z całej Europy. Od Hiszpanii, Włoch, Austrii, Czech, Słowacji, Niemiec, Danii, Francji, Anglii, Szwecji, Holandii i Polski też. Pojawiają się też Chińskie produkty. Są duże firmy korporacyjne oraz takie małe firmy kilku osobowe jak moja.

Co mnie najbardziej zaskoczyło to fakt, że osoby prywatne źle się czują kupując urządzenie w dużej firmie. Wolą nabyć urządzenie w małej firmie. To jest też powód dlaczego wolimy zrobić zakupy w lokalnym sklepie niż jechać do wielkiego malla, gdzie przytłoczą nas reklamami. I jadąc kupić jedną rzecz wychodzimy z całym koszykiem. Tak jest też windach. Chcemy kupić urządzenie, które będzie dostosowane do naszych potrzeb. Ta 1 winda podstawowa, które spełni nasze oczekiwania. Beż zbędnego pełnego koszyka dodatków, którzy służy tylko wyciągnięciu pieniędzy z naszego portfela.

Całe moje życie sprawia mi wielką radość gdy mogę pomagać innym. Zwłaszcza gdy mogę służyć dobrą radą. Dlatego w dniu dzisiejszym powstaje ten blog. Ponieważ każdego dnia mam pierwszy kontakt z każdym kto dzwoni. Potem gdy się zdecyduje na zakup rozmawia ze mną. Ze mną też podpisuje umowę i ze mną też ma kontakt w trakcie montażu. Jeśli coś się dzieje to również dzwoni do mnie.

Najpiękniejsze jest to, że nie dzwoni. Kilka set zamontowanych urządzeń w całej Polsce i nawet po za granicą. Wszyscy mają do mnie ten sam numer. Cisza..... Zero telefonów. Może 3 w roku. I zaczynam odnosić wrażenie, że osoby dzwonią bo się stęskniły, ponieważ każdy problem rozwiązywaliśmy w chwilę. Wciśnięty guzik stop czy nie zamknięte drzwiczki.


www.windadodomu.pl






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz